Офіційний сайт Підгірненської сільської ради Василівського району Запорізької області

Розділи

Календар

« Вересень 2019 »
Пн   2 9 16 23 30
Вт   3 10 17 24  
Ср   4 11 18 25  
Чт   5 12 19 26  
Пт   6 13 20 27  
Сб   7 14 21 28  
Нд 1 8 15 22 29  

Пошук

Оголошення

Перелік питань для кандидатів на посаду директора комунального закладу «Підгірненська ЗОШ І-ІІ ст.» Підгірненської сільської ради Василівського району Запорізької області

Перелік питань

для кандидатів на посаду директора комунального закладу «Підгірненська ЗОШ І-ІІ ст.» Підгірненської сільської ради Василівського району Запорізької області

 

I. Питання на перевірку знання Конституції України

 

1. Визнання найвищої соціальної цінності України (стаття 3).

2. Конституційний статус державної мови та мов національних меншин України (стаття 10).

3. Найважливіші функції держави (стаття 17).

4. Державні символи України (стаття 20).

5. Конституційне право на працю (стаття 43).

6. Конституційне право на освіту (стаття 53).

7. Конституційне право на соціальний захист (стаття 46).

8. Конституційне право на охорону здоров'я (стаття 49).

9. Обов'язки громадянина України (статті 65-68).

10. Право громадянина України на вибори (стаття 70).

11. Порядок обрання Президента України (стаття 103).

12. Повноваження Президента України (стаття 106).

13. Система адміністративно-територіального устрою України (стаття 133).

14. Органи місцевого самоврядування в Україні (стаття 140).

15. Повноваження територіальних громад за Конституцією України (стаття 143).

 

II. Питання на перевірку знання Закону України

"Про запобігання корупції"

 

1. Визначення термінів: пряме підпорядкування, близькі особи, корупційне правопорушення, корупція, потенційний конфлікт інтересів, реальний конфлікт інтересів (стаття 1).

2. Суб’єкти, на яких поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції» (стаття 3).

3. Повноваження Національного агентства з питань запобігання корупції (стаття 11).

4. Національна доповідь щодо реалізації засад антикорупційної політики (стаття 20).

5. Обмеження щодо використання службових повноважень чи свого становища та одержання подарунків (статті 22, 23).

6. Обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності та обмеження спільної роботи близьких осіб (статті 25, 27).

7. Запобігання та врегулювання конфлікту інтересів (стаття 28).

8. Заходи зовнішнього та самостійного врегулювання конфлікту інтересів (стаття 29).

9. Запобігання конфлікту інтересів у зв’язку з наявністю в особи підприємств чи корпоративних прав (стаття 36).

10. Вимоги до поведінки осіб (стаття 37).

11. Подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (стаття 45).

12. Моніторинг способу життя суб’єктів декларування (стаття 51).

13. Державний захист осіб, які надають допомогу в запобіганні і протидії корупції (стаття 53).

14. Заборона на одержання пільг, послуг і майна органами державної влади та органами місцевого самоврядування (стаття 54).

15. Відповідальність за корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (стаття 65).

ІІІ. Законодавство України з питань освіти.

Закон України «Про освіту»

1. Види освіти (ст.8)

2. Форми здобуття освіти (ст.9)

3. Складники та рівні освіти (ст.10)

4. Дошкільна освіта (ст.11)

5. Повна загальна освіта (ст.12)

6. Освіта осіб з особливими освітніми потребами (ст.19)

7. Автономія закладу освіти (ст.23)

8. Управління закладами освіти (ст.24)

9. Керівник закладу освіти (ст.26)

10. Академічна доброчесність(ст.42)

11. Прозорість і інформаційна відкритість закладу освіти (ст.30)

12. Освітня програма ( ст.33)

13. Інституційний аудит( ст.45)

14. Сертифікація педагогічних працівників (ст.50)

15. Громадський нагляд (контроль) у сфері освіти (ст.71)

Закон України «Про загальну середню освіту»

1. Типи закладів освіти, що забезпечують здобуття загальної середньої освіти ( ст.9)

2. Створення, реорганізація, ліквідація та перепрофілювання закладу загальної середньої освіти ( ст.11)

3. Термін навчання (ст.12)

4. Форми навчання (ст.13)

5. Наповнюваність класів закладів загальної середньої освіти (ст.14)

6. Навчальний рік та режим роботи закладу загальної середньої освіти(ст.16)

7. Зарахування учнів (ст.18)

8. Учасники освітнього процесу (ст.19)

9. Педагогічне навантаження (ст.25)

10. Трудові відносини в системі загальної середньої освіти (ст.26)

11. Атестація та підвищення кваліфікації педагогічних працівників(ст.27)

12. Повноваження органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування в системі загальної середньої освіти (ст.37)

13. Управління та громадське самоврядування закладу загальної середньої освіти (ст.39)

14. Основні завдання органів управління системою загальної середньої освіти (Закон України “Про загальну середню освіту” ст.36).

15. Кримінальний кодекс України про порушення права на отримання освіти (ст.183)

Ситуаційні завдання:

Ситуація 1. Кінець серпня. У кабінет директора школи приходять 15 учнів 10 класу (всього у класі - 28 учнів) і просять призначити класним керівником не Марію Петрівну, а Юлію Іванівну. ( у минулому році на паралелі було три дев’ятих класи, при формуванні десятих класів стало два і зміна класних керівників була неминучою). Якими мають бути дії директора школи?

Ситуація 2. Кінець першого півріччя навчального року. Другий клас. Вчитель початкових класів працює з дітьми з першого класу на час відпустки по догляду за дитиною, основної працівниці. Основна працівниця повідомляє про свій намір перервати відпустку по догляду за дитиною і стати до роботи з січня місяця. Батьки звертаються до директора школи з проханням не міняти вчительку, тому що діти до неї звикли. Які дії директора школи?

Ситуація 3. Молодий педагог не вийшов на роботу без попередження адміністрації, знаходився поза зоною досяжності мобільного зв’язку. Наступного дня прибув на роботу живий - здоровий. Дії директора школи?

Ситуація 4. Делегація від батьків другокласників звернулась до директора школи з проханням перевести у інший клас учня, який порушує дисципліну, обзиває дітей. Мотивуючи свою вимогу тим, що переживають за життя і здоров’я своїх дітей. Поводяться категорично, обіцяють звернутися до органів управління освітою, міської влади. Які дії директора школи?

Ситуація 5. Конфлікт відбувся між молодою вчителькою музики і учнем 6-го класу Ігорем, важким, запальним хлопчиком із неблагополучної сім’ї, який не користується в класі авторитетом. Тривав урок музики, учителька оголосила оцінки за вікторину, проведену на минулому уроці. Ігорю здалося, що вчителька занизила йому оцінку. Він грубо обізвав її та вийшов із класу. Вчителька веліла переказати Ігорю, щоб до неї на урок він більше не приходив. Як установити нормальні взаємини між учнем і вчителем музики?

Ситуація 6. Миколка, кмітливий, енергійний і непосидючий п’ятикласник, постійно дратує вчительку своїм базіканням та вертлявістю. Не допомогло пересаджування за першу парту. Дисциплінарні зауваження лише на декілька хвилин заспокоюють пустуна. І ось одного разу, не витримавши перешіптування хлопчика з сусідом, педагог рішуче заявила: „Наступного разу без батька або матері на урок не приходь!” Засмучений п’ятикласник кулею вилетів із класу. Вчителька звернулася за порадою до директора школи.

Ситуація 7. У дівчинки зіпсувалися взаємини з класним керівником. На її уроках вона не відповідає, на спроби з’ясувати ситуацію говорить грубощі або вперто мовчить. Прохання і вимоги не виконує, порушує дисципліну, причому робить це демонстративно, підкреслюючи свою неповагу до вчительки. Що б ви порадили вчительці?

Ситуація 8. Учень 10-го класу на уроках історії займався з великим небажанням. Учитель не змогла знайти контакт із учнем, часто робила йому грубі зауваження з приводу його ставлення до занять. Учень у відповідь на це навмисно порушував дисципліну. Одного разу він так поводився на уроці, що вчителька попросила його вийти з класу. Учень відмовився виконати прохання вчителя. Тоді вона підійшла до його столу, взяла портфель і викинула в коридор. Учень підійшов до столу вчительки, узяв її сумку і кинув уздовж класу. Вчителька звернулася до директора школи за порадою.

Ситуація 9. Директор школи усвідомив, що у педагогічному колективі працює педагог, який має непересічні лідерські здібності і є неформальним лідером у колективі. Тобто є потенційним конкурентом директора школи. Як правильно вибудувати виробничі відносини з таким педагогом?

Ситуація 10. Заступники директора школи мають великий досвід управлінської роботи, але гальмують інноваційні проекти в закладі освіти, при цьому уміють переконливо доводити свою правоту. Як вплинути на таких заступників?

Ситуація 11. Завуч школи, вчитель історії, не підготував вчасно важливі документи, чим створив несприятливу ситуацію у роботі і отримав догану за недобросовісне виконання обов’язків . У той же час стає відомо, що його учень здобув перемогу на олімпіаді всеукраїнського рівня . Чи правильно буде одразу після покарання заохочувати і визнавати заслуги підлеглого?

Ситуація 12. Директор школи системно підвищує голос та принижує вчителів. Завдяки учню, який зафільмував один із випадків зіткнення між директором та вчителем та виклав його в мережу Інтернет, конфлікт вийшов за межі закладу освіти.

Ситуація 13. Батьківський комітет запропонував адміністрації закладу освіти організувати незалежну експертизу діяльності закладу освіти. Яке рішення у цьому випадку може прийняти керівник закладу?

Ситуація 14. Директор школи заходить до класу і бачить на дошці карикатуру на себе. Вона виразна, смішна, об’єктивна. Клас мовчки очікує реакції директора. Що має зробити керівник закладу?

Ситуація 15. Педагог відмовляється від проходження атестації. Розробіть алгоритм дій адміністрації закладу?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

П'ятниця, 06 Вересня 2019 13:21 | Переглядів: 18